20 Ocak 2015 Salı

Ukash ile ilgili bilmeniz gerekenler

Ukash, dünyada kullanılan,en güvenilir sanal kart sistemlerinin başında gelmektedir.Ukash ile 15000 in üzerinde alışveriş sitesinde alışveriş yapabilirsiniz. Ukash güvenliğinizi en üst düzeyde tutar ve hiçbir şekilde kişisel bilgileriniz kullanılmaz. binlerce oyun sitesi üzerinden online oyun oynamak için oyun parası yüklemenize olanak sağlar. kıredili sistemlere uygundur, ön ödemeli bir sanal kart olan Ukash kart, kolayca satın alınabilir.Tek yapmanız gereken Ukash satan yetkili bir siteye girip müşteri temsilcileri ile irtibata geçmenizdir. dilediğiniz miktarda ukash kart satın alıp, kullanmak istediğiniz sitelerde dilediğinizce harcarsınız.

kıredi kartı gerekmez banka bilgileriniz gerekmez, kişisel bilgileriniz gerekmez.sadece mail adresiniz ile satın alabilirsiniz. 19 haneli ukash kart şifreniz size mail yoluyla gelir.telefon bilgilerinizi verdiğiniz taktirde telefonunuza mesaj olarak da gönderilebilir. böylece Ukash kart kullanmak için elinizdeki 19 haneli pin numarasını kullanacağınız sitede üyelik bilgilerinizi girdikten sonra ödeme bilgilerinden ukash ı seçip pin numaranızı girmeniz yeterlidir hesabına paranız anında yatar ve istediğiniz şekilde harcamaya başlıyabilirsiniz.

Ukash tamamen yasaldır, ülkemizde satılşı konusunda bazı engeller olsada bu konuda hükümetin almış olduğu herhangi bir yasadışılık bulunmamaktadır. satıcı firmalar maliye ye kayıtlı olup istediğinizde faturanızı kesmek zorundadır.

1 yorum:

  1. Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. Bu dürüst ve tanrı bir kredi ile bana yardım eden adam kredi borçlandırıcıdan korktum 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin E-posta yoluyla Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486

    YanıtlaSil